Måndag

Ja ny vecka o liite närmre min op. Idag har jag vart hos min kurator o pratat lite. Hon är helt underbar. För er som undrar så går jag till henne för lite förberelse på vad som komma skall.

Annars då......

Helgen har sprungit förbi alldeles för fort. Från att inte ha haft nåt inplanerat till att ha haft fullt upp. Det är inte dåligt!!
 
I fredags så var Wille och jag med Enya och Evelina i Tellby lekparken o lekte :)  Wille upptäckte LINBANA!! I början behövde han lite hjälp men efter ett tag så drog han upp den, satte sej på, åkte hela vägen och hoppa av och så om igen!! Så drog han upp den till Enya oxå såklart!! Linbana is the shit :P

Lördagen åkte vi på förmiddagen till Brunneby musteri på loppis, men det kunde vi vart utan :( Bara skräp. Sen på eftermiddagen kom mamma, mormor, Malin och Elin hit. Men Malin tog med sej Kim till svista o kolla när Lasse kom i mål i rallyt som han körde. Vi andra hade en trevlig eftermiddag med fika och film med Wille från han var bebis :)

Söndagen spenderade vi på IKEA/Ikano Köpte ny byrå in till klädkammaren, Wille fick ny tröja med tillhörande byxor. Behöver jag säga att det var Blixten Mcqueen på :) Han fick välja helt själv!! Vi var oxå runt i lite andra affärer och vi avslutade på ÖB. på kvällen hade vi tvättstuga. Wille började även få en rinnande näsa och det har fortsatt idag dock.

Imorron ska vi på återbesök hos dr Gemryd med Willes öron. Hoppas det inget är så vi slipper rör. Efter det kommer förhoppningsvis Ninni och Emme och firar Kim. Efter det kan man tro att dagen är slut men icke :) Jag ska avsluta kvällen på scandic hotell på föreläsning/info om övervikts operationer. Sen blir det sängen.

Eftermiddagen idag spenderade vi med Madde Alizia och Jack :)
Sitter nu här o väntar på att min man ska komma hem från Stockholm där han vart på fotboll AIK-DIF!!





Byebye

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas föreläsningen va ok!!

En fullspäckad helg för er läste jag hi hi, som för oss då=)

Ha det gött o liiite närmare ditt nya liv!!

Kram

2009-09-30 @ 09:42:17
Postat av: kikki

Jag hade med tänkt att åka på loppisen men hann inte.... min svägerska skulle stå där sa hon. Blev lite nyfiken, men skönt att jag inte missade nåt då :)



Kram

2009-10-03 @ 22:33:06
URL: http://eklundens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0