Länge sen!!

Ja verkligen men har man inte lust så har man inte:P

Dagen idag började med att jag lämnade Wille på dagis och direkt efter det så gick Madde och jag rundan för första gången på vääldigt länge. Det märktes kan jag säga haha klippt genom svett men men då vet man ju att man gjort nåt. Vi fastnade självklart utanför o snackade skit och kl blev helt plötsligt lunch. Kasslergryta och ris fanns färdigt och det var ju inte helt fel. Nu sitter jag ju här men ska snart hoppa in i en dusch och sen ner till kuratorn en sväng. Sen är det ju dags att hämta Wille igen :) Håller vädret i sej så blir det att vara ute efter dagis såklart.

Ikväll tror jag det blir vattengympa annars blir det gymmet en sväng antingen heller. Lika bra att fortsätta när man har ångan uppe ;P

Nä dags att göra sej redo.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att få läsa lite.. Du kämpar o står i..

Kram

2009-09-10 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0