Bra dag!!

Det har det varit idag!! Började ju som sagt med stavgång och skitsnack :) Sen ett besök hos min kurator, sen utvistelse i underbart väder med underbara vänner :) Sen ett vattengympa pass på det.....kan inte bli bättre jag har haft en kanon dag!!


Imorron ska jag på anställnings intervju. Nervöst för det händer ju inte för ofta :S Men jag hoppas det ska gå bra. Det är på Hallbergs guld i LEO gallerian och det var DOM som ringde mej. De hade fått nummret av min handläggare inne på AMS. Ska bli spännande det är inte mycket arbete just nu men det kunde alltid bli mer. Skulle ju inte vara helt fel att bara komma hemifrån lite grann. Ja det visar sej.


Nu har min älskade man spelat in IDOL så nu ska vi se det innan det blir läggdags.

Hoppas på en lika bra dag imorron!!

Bye bye




Kommentarer
Postat av: camilla

vad du är dutti ... jag måste oxå bli lika dutti på motionera

Ska hålla tummarna för dej med anställningsintervjun

Jag missade idol här om dagen ... men min älskade man startade om det med det nya framtidens tv eller vad det nu heter

Men du när skulle vi ta den där fikan ... vi får förssöka att göra något åt saken nu så det inte bara blir prat om det ... ;)

Kramisar

2009-09-11 @ 07:01:46
URL: http://millzan.mittspejs.se
Postat av: Anna

Vad skönt med en sån bra dag!! Jag håller alla tummar jag kan att du får jobbet.. Då kommer vi till dig sen o Shoppar när det blir dags!!!

Kul att du skriver det tycker jag om;)..

Ringer dig på söndag kväll så kan vi bestämma när vi kan ses=)

KRAAAM

2009-09-11 @ 08:37:20
Postat av: Anonym

Hej!

Hur gick jobb intervjun, hoppas bra!!!

Håller mina tummar.



Kram kusin Carina

2009-09-18 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0