Äntligen!!

Ja nu ÄNTLIGEN har min op tid kommit!!!Den 2 November ska jag gbp opereras. För er som inte vet vad det är så är det att göra en magsäcks förminskning :) Mamma gjorde samma op för cirka 3 veckor sedan och mår hur bra som helst. Har även ett par bekanta som gjort den och mår toppen och har gått ner mycket!! Jag har ju testat med det mesta o lyckades ju en bit på vägen sen blev det stopp. Vågen vägrade röra sej mer :S så jag forskade länge om en sån här op innan jag bestämde mej. Men nu är jag hundra på att jag vill detta. Har ju i och för sej mycket tankar runt allt vad det kommer innebära. Mest dock om jag kommer överleva operationen :S Aldrig vart sövd o det är jag nog mest nervös för men de är ju proffs o vet vad de gör!! Hoppas jag hahaha!! Plus att de gör 2000 likadana operationer på detta sjukhus varje år :) I slut ändan kommer detta bli såå bra det känner jag på mej. Har goda vänner o familj o mamma som kan stötta mej i detta det vet jag.

Vad vi gjort annars.... vi försöker vara ute så mycket som möjligt de här fina september dagarna som vi haft och hoppas få ha ett tag till. Kim fyllde år igår så vi firar i omgångar då det har vart sjukdomar och lite annat som kommit imellan för oss.

Kim är oxå hemma för sin rygg. Hände nåt på jobbet förra veckan så det knäckte till så nu har han ont från nacken o ner mellan skuldrorna :S Ska till läkare imorron och sjukgymnast förhoppningsvis.

Har oxå börjat att leta efter lite vettiga men inte för dyra saker till Willes paket kalender till jul. Har 4 klara.....alltid nåt. Hittar resten i Ullared hoppas jag :D

Nä nu blir det sängen men ska försöka att skriva lite mer här!! Har vart lite dåligt med det ett tag :P hihih men lovar inget :P



En bild på mamma´s mage efter op...
Operationen är gjord med 7 små titthål.

Byebye


Kommentarer
Postat av: Linnea

Aj AJ !! VAD HAR HÄNT! /Linnéa

2009-09-23 @ 11:13:43
URL: http://Linneeas.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Är så himla glad för din skull. Kommer ihåg känslan när man fick brevet på posten.. O du ser ju hur bra det gått för oss :). Det är bara att ventilera så mkt du vill:)

KRAMAR T DIG

2009-09-23 @ 16:49:20
URL: http://thebloggspirit.blogspot.com
Postat av: Camilla Strömberg

Som sagt ... är glad för din skull .. vet hur mycket du väntat ...

Det går bra det här ..

Kramisar

2009-09-24 @ 07:40:17
URL: http://millzan.mittspejs.se
Postat av: kikki

LYCKA TILL! Det kommer gå lysande! Kram

2009-09-24 @ 16:53:26
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Stavmixern

Äntligen!! Som du väntat... Men det kommer gå kanon bra. Visst kommer det bli tufft med flytande föda i flera veckor, men som vi pratat om så är det ju bara för en kort period om man ser till hela livet och för en bra framtid, och du har ju inget val - allt är ju för DIN skull. Och jag tvivlar inte en sekund på att du inte skulle klara det. Vi får ta och sympati sörpla med dig :)



KRAM

2009-09-25 @ 15:39:37
Postat av: Annika svarar

Tack alla!!! Jag vet att allt kommer gå bra men ändå som sagt nervös. Tack stavmixern ;P för ni vill sympati sörpla med mej hahaha men det ska ni slippa. Och som du säger det är ju bara för ett tag man kommer ju kunna äta mat igen det är ju lixom inte helt kört. Men dina ord värmer :D HIHI Det är väl du bla som kommer få höra hur trött man är på soppor o annat rinnande efter ett tag :P KRAMAR

2009-09-26 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0