Min resa har börjat....

Jag har nog inte insett det ännu men idag när vågen visade mer än 6 kilo minus så kom jag på att det kommer ju bara bli mindre o mindre nu :) Samtidigt som det är svårt att fatta det........jag fattar inte hur mycket jag än försöker fatta så fattar jag inte!!!! :P Virrigt värre men så är det.
Jag har druckit endast modifast 4 gånger om dagen i 9 dagar idag och ska drick det till på söndag. Måndag ska jag vara på Ersta 07.15 för att förberedas inför operationen :S Jag är sååå nervös!! Inte för själva ingreppet det är narkosen jag är rädd för men jag hoppas jag vaknar upp ur den ganska pigg o inte risig o mår illa o liknande. Försöker tänka att allt ska gå bra vilket jag verkligen hoppas men ibland kommer de dumma tankarna att tänk om.......ni vet som man kan tänka om mycket. Nog om det som sagt jag ska göra detta för att leva längre må bättre o finnas för min familj längre. Har ju ännu inga följd sjukdomar men de kan komma fortare än man tror. Har nära vänner som har fått det o inte hunnit bli 35 ännu :S Så det här är ett bra beslut det vet jag. Mamma opererade sej för 8 veckor sedan o har gått ner 20 kilo redan :D det är bra gjort :) plus att hon mår hur bra som helst ♥

Nu ska jag snart bege mej till stan. Har några små ärenden sen blir det hem och knalla ner o hämta Wille på dagis :)


♥♥♥♥


♥♥♥♥

Jag älskar er!!!!


Ikväll ska vi till Ninni o fira henne. Hon fyllde ju den 19:de så det är väl på tiden :P

Nähä dags att göra sej redo för stan.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kommer ju gå hur bra som helst=) Du är så värd detta, ändå om jag tycker du är grymt duktig på egen hand också, med alla kilon du gått ner och kämpat med gym, vattengympa, stavar och annat! Du ska ju faktiskt göra detta på årets bästa dag, så klart det kommer gå toppen! =) KRAM och hälsa Ninni!!!

2009-10-28 @ 12:17:45
Postat av: Anonym

det kommer att gå jätte bra.och du är jätte duktig. kram ciss

2009-10-28 @ 14:23:57
Postat av: Anna

6 kilo är ju fantastiskt:). Snart är du hemma igen o allt blir bara bättre o bättre..

Man förstår inte sen när man tappar vikt att man gör det utan att göra nåt tycker man, det rasar ändå! På måndag så är det dagen då ett nytt underbart liv börjar:) vi håller tummarna..

Massor kramar från oss i lönsås

2009-10-29 @ 07:41:35
Postat av: kikki

Det kommer att gå strålande! Kommer tänka på dig. Lycka till!

2009-10-31 @ 20:11:02
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Hölmströms

Du har ju redan tappat nästan 10kg, och har gjort de här 2 veckorna fantastiskt bra med bara flytande kost! Visst visste vi att du skulle klara det bra, men inget gnäll (vad vi vet iaf:P) och så positivt - woow!



Nu är det några veckor till med soppor, sen får du äta ALLT igen (eller ja, sunt förnuft gäller ju ;P) och rasa i vikt.



Vi får sörpla ihop - jag provar gärna lite soppor, och sen får vi ta vår runda :D



KRAM



2009-11-01 @ 13:21:05
Postat av: Anonym

Bra jobbat Annica, du fixar det här!!

Vi tänker på dej/ er och det kommer att gå bra.



Hoppas vi ses snart kram Carina med familj...

2009-11-01 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0