Stan nästa

Stan igen o jag som sagt att jag inte ska shoppa innan söndag då det bär av till Ullared tjohoo!!! Det ska bli skoj!! MEN jag har hittat en såå läcker klocka på lagerhouse som jag vill se live innan jag bestämmer om den passar in hemma hos oss :P Så därför får det bära iväg till stan igen. Sen är det nog även dags för ett besök på maxi o fylla på kyl o frys lite grann.

Sen blir det hem o laga mat och sen städa av lite så här på fredags kvällen o få fram stakar o stjärnor :) Ska bli såå mysigt med lite annat ljus i fönstrena.
 
Nähä dags att bege sej ska bara slita Wille från Janne Långben på tv först :S kan vara nog så svårt!!

Byebye



Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Annika!!

Har du gått ner 30 kg sen 2 nov? Wow säger jag då. Måste kännas underbart. Är de inte lite väl fort eller gör de inget? Jag gjorde min bukplastik 05 tror jag de va. Du kan ju klicka på den länken så får du se bilder och datum mm Jag hade då på egen hand gått ner 30 kg ( från 130 till 100 kg) och hatade min hängmage. Så jag gjorde därför en bukplastik. Sen höll jag mig på den vikten ett tag men sen började jag sakta men säkert gå upp i vikt igen. Och när jag vägde 118.8 började jag med flyt och två veckor senare gjorde jag en gbp (28/4-09). Idag väger jag 84 kg (- 35 kg alltså) och står ganska still nu men jag ska ner 5 kg till i alla fall. Men jag har inte jätte bråttom med dom. Är ganska nöjd med min nuvarande vikt.

Ska läsa genom din blogg sen men jag hinner inte nu måste iväg o jobba. Hoppas du fick svar på dina frågor annars är de bara att fråga på.

Diana

2010-01-25 @ 09:11:03
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0