Länge sen......igen :P

Ja jag hinner inte med att uppdatera..........bloggen är inte prio 1 direkt. Men nu ska jag försöka mej på att knåpa ihop ett par rader.

Vad händer.....Jo vi har vart lite snoriga o lite ont i halsen men inget allvarligt. Wille har vart hemma från dagis dels för att han är lite snorig och dels för att de haft 1 fall av kräksjuka bläääää. Idag ska Wille och jag åka ner till mamma. Ikväll blir det Tupperware hos henne. Ska nog inte handla något eller det ska jag inte säga för sen har jag handla nåt iallefall. Det är så typiskt mej :P

Det har gått cirka 3 veckor och 2 dagar sen min op och det går över förväntan :) Idag visar vågen 17 kilo ner :D helt underbart. Det är ju då på 5 veckor cirka. Jag är jätte nöjd och tackar för stödet från ni vet vilka ni är :) Har förövrigt börjat med puré mat och det går bra.

Nåt annat.....Jo vi ska flytta den 1 februari :) Det ser vi fram imot tjoho!! Inte långt men till en störra lägenhet, 4 rum o kök på ett plan. Det ska bli kul!!

Nä nu vill Wille snart åka till mormor :) så bäst jag avslutar :P

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis grattis!! Så himla kul att du tappat redan så mycket!! Hälsa mamma så gott.. Hörde att Enya ringde t Wille igår o tjuttra=)..

Hoppas det går bra med din mat o att det funkar!!

KRAMAR

2009-11-25 @ 13:02:41
Postat av: Yoy know who

Inte ett dugg förvånad att det går så bra för dig - du har sån karraktär och så jätte bra "tänk" - så det är inga prolem för dig det här!! :) Var stolt över dina veckor med BARA flytande, förstår att det är skönt med puré nu och snart är det dags för "vanlig" mat igen :)



En liten grej som jag gillar som du sa häromdagen

"Jag har gjort det här för att gå ner i vikt, inte fasen äter man onyttigt då efteråt, men visst KOMMER jag nångång äta nått mindre bra, och visst kommer jag falla för suget, men jag ska ju få äta en pyttebit smörgåstårta om några veckor, och en pepparkaka i jul, det räcker gott!" Så bra tänkt och sagt!! Du är stark!



Nu försöker jag tänka lika dant, man KOMMER ju äta "mindre bra" saker, för att det är tex kalas, fest osv - varför äta det en vardag eller när som, och ha det där dåliga samvetet gnagade, eller extra kilo som man inte "alls förstår varför dom inte försvinner" :P. TACK - du fick mig att tänka på ett annat sätt :)



2009-11-26 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0