1 vecka

Ja då har det gått en vecka sedan man opererade sej. Veckan har vart upp och ned men mestadels upp :) Det går bättre o bättre med maten trots att man inte är sugen på nåt :S men helst ska man väl få i sej 2 liter flytande kost nu då men som bäst så har jag fått i mej 1,5 liter. Men samtidigt så ska man inte tvinga ner nåt så är det stopp så är det. Inget jag kan göra nåt åt faktiskt :P Jag har inte så ont har klarat mej på panodil så det är skönt. Igår kväll var oxå sista sprutan mot blodpropp så en sak mindre att tänka på :) Nu är det bara ett par tabletter att komma ihåg var dag :) resten av livet men det är värt allt jag ångrar ingenting. Jag har gått ner 10 kilo drygt på 3 veckor så jag är nöjd o mer kommer det bli :)

Annars då?? Jo Wille är på dagis redan för det är ju Kim som lämnar o hämtar honom nu när jag är sjukskriven :) Han var såå stolt för han fick ha med sej mellis idag :) ♥. Att såå lite kan muntra upp och att pappa skulle lämna o hämta det var ju ännu bättre då förstås :)

Idag ska jag ge mej på at köra bil första gången efter op. Hoppas det inte ska vara några problem. Wille behöver en ny jacka till dagis så jag ska åka in o kolla om det finns nån jag fastnar för. Nu var den första måltiden idag avklarad så vila en stund till nu sen blir det upp o duscha och äta igen :S innan jag kan bege mej till stan.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kan bara säga att jag tycker du är jätte duktig

fortsätt i denna stil nu så klarar du allt ;) ...

hoppas du har tid för att träffas någon dag

Många kramar

2009-11-09 @ 15:58:37
URL: http://millzan.mittsejs.se
Postat av: Anna

Hello svarade som vanligt på min egen blogg hehe.. Du kan ju kolla där=)

Jag är ledig måndag o tisdag o vill gärna träffa dig/er nån av de dagarna..

Och jag förstår absolut att du börjar tröttna på rinnande föda ;)..

Jag har ju slarvat med protein men nu börjar jag att bli riktigt duktig=)

Kramar

2009-11-13 @ 13:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0